Stiliștii de business investighează: Broadcast Channel

Ai auzit noutățile? Și dacă le-ai auzit, le-ai și încercat? Stiliștii tăi de business sunt aici pentru a-ți arăta cum funcționează noile update-uri ale platformelor de social media!

Broadcast Channel, numit și Canal de Difuzare, este o funcție nouă, disponibilă pe Instagram, care permite utilizatorilor să creeze o interacțiune mai fluidă și mai conectată ca oricând. Ce înseamnă asta? Conținutul poate fi transmis live, într-un flux neîntrerupt, 24/7, pentru toți cei care fac parte din comunitatea ta. Altfel spus, vorba stiliștilor – Broadcast Channel este un MIX între Grupul de Facebook și Snapchat.

Cum fiecare funcție nou apărută generează reacții și întrebări, odată cu apariția acesteia, tot mai mulți dintre membrii comunității noastre ne-au întrebat „ar trebui să-mi fac și eu un canal de difuzare?

Răspunsul stiliștilor este „Cu siguranță DA! ”

Suntem PRO și încurajăm exploatarea oricărei oportunități pe care Social Media ne-o pune la dispoziție. Cu cât mai multe pălării pentru business-ul tău, cu atât mai multe look-uri diferite și interesante cu care să defileze și să atragă atenția în mediul online! Totuși, este important să știi că noua funcție cere timp în plus pentru gestionarea canalului, conținutul fiind ușor diferit față de cel obișnuit. De asemenea, e mai important ca oricând să fie prezent chiar deținătorul contului, nu un specialist sau o agenție, întrucât se simte prezența reală, fiind un loc în care REALITATEA este cuvântul definitoriu.

Așadar, dacă ai timp, NU EZITA să-ți faci un canal de difuzare, iar dacă nu ai timp, fă-ți timp și creează un canal de difuzare!

Ce și cum postezi pe canalele de difuzare?

Abordarea este destul de relaxată și nu impune un anumit tip de conținut, iar în comparație cu celelalte funcții ale platformelor de social media, în broadcast channel business-ul tău poate avea o voce proprie pentru că poți posta chiar și mesaje vocale. Stiliștii de business recomandă să faci un mix între toate tipurile de conținut existent, pentru a crea o dinamică și a oferi senzația de interacțiune continuă.

Dacă ți-ai făcut deja planul să realizezi un canal de difuzare este important ții cont că membrii de aici nu pot scrie în canal, însă interacțiunea este vitală. Cum poți reuși? Apelează la funcțiile puse la dispoziție de către Instagram, precum sondajele și oferă comunității șansa de a interacționa prin reacții la întrebări prestabilite. Tot în canalul de difuzare, poți anunța și postările noi, pentru a crea mai multă interacțiune.

Ce ar mai trebui să știi?

Canalul de Difuzare poate deveni un spațiu interesant pentru tine și comunitatea ta, dacă îl transformi într-un loc EXCLUSIVIST, cu un public care beneficiază primul de cele mai bune promoții și discounturi și care e la curent cu noutățile și așa mai departe.

Tot pe acest canal poți arăta și povestiri reale din spatele scenei. Fii relaxat, natural și arată culisele și procesul activității tale. Aceste povești adaugă autenticitate și conexiune cu audiența ta.

De ce este până la urmă important un Broadcast Channel?

Dincolo de a sări cu temele făcute pe valul trendurilor din online, stiliștii de business te asigură că există și numeroase alte beneficii ale unui astfel de canal:

  1. Conexiune constantă cu audiența: Prin intermediul unui Broadcast Channel, poți menține o prezență constantă pe Instagram. Difuzarea live continuă 24/7 te ajută să rămâi conectat cu urmăritorii tăi, indiferent de momentul în care se conectează. Astfel, poți dezvolta o comunitate mai implicată și loială.
  2. Interacțiune în timp real: Cu Broadcast Channel, poți comunica în timp real cu urmăritorii tăi. Prin intermediul comentariilor și sesiunilor live, poți răspunde direct la întrebările și comentariile lor, creând astfel o interacțiune autentică și personală.
  3. Promovarea continuă a conținutului: Acest instrument este ideal pentru promovarea conținutului tău. Poți să difuzezi clipuri video, prezentări sau orice alt conținut relevant pentru audiența ta, fără a limita lungimea sau frecvența difuzărilor.
  4. Creșterea notorietății: Prin difuzarea continuă, poți atrage un public nou și să-ți mărești vizibilitatea. Cu cât produci conținut interesant și de calitate, cu atât vei atrage mai mulți urmăritori și vei crește notorietatea.

Ca să nu te mai ținem de vorbă și să îți poți realiza planul pentru noul canal al afacerii tale, reține că un Broadcast Channel pe Instagram poate fi un instrument valoros pentru a dezvolta o comunitate online, a crește notorietatea, a promova conținutul și a comunica în timp real cu urmăritorii tăi. Cu o abordare creativă și strategică, acesta poate aduce beneficii semnificative pentru utilizatori și branduri deopotrivă.

Pentru mai multe tipsuri, te așteptăm și pe conturile noastre de Social Media – Instagram și Facebook! Zilnic postăm informații care te ajută să-ți crești conturile în mod organic și ceva ne face să credem că nu vrei să ratezi asta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele postări

Secretele reel-urilor în colaborare: calitatea, cheia creșterii autentice

Într-o eră în care colaborarea dintre creatori este la ordinea zilei, reel-urile în colaborare au devenit o strategie populară pentru…

Cum îți menții consecvența online în 2024

În universul digital, consecvența online devine un obiectiv principal pentru a te face remarcat în mulțimea diversă a brandurilor. Algoritmul…

Fie ca … postările de Crăciun să fie autentice: 3 idei creative pentru brandul tău

Crăciunul se apropie, iar odată cu el vin și tradiționalele urări de sărbători postate pe rețelele sociale. Totuși, hai să…

Îți place ce postăm?

Hai în club să înveți mai multe!

Rămâi la curent