Fie ca … postările de Crăciun să fie autentice: 3 idei creative pentru brandul tău

Crăciunul se apropie, iar odată cu el vin și tradiționalele urări de sărbători postate pe rețelele sociale. Totuși, hai să fim sinceri, clasicul "Crăciun Fericit!” s-a cam uzat. E timpul să aduci o doză de umor și creativitate în postările tale! Desigur, dacă nu îți dorești ca mesajul tău să se piardă printre sutele de alte mesaje care repete la infinit schemele clișeu, celebre deja de ani.

Crăciunul se apropie, iar odată cu el vin și tradiționalele urări de sărbători postate pe rețelele sociale. Totuși, hai să fim sinceri,  clasicul „Crăciun Fericit!” s-a cam uzat. E timpul să aduci o doză de umor și creativitate în postările tale! 

Așa că, stai comod și ia notițe – iată 3 idei creative și amuzante pentru a ieși din mulțime în acest Crăciun:

  1. Perspectiva produsului – stea

Adu un strop de personalitate unui produs vedetă. Dacă anul acesta o anumită geacă a fost vedeta vânzărilor, imaginează-ți ce ar spune acea geacă dacă ar putea vorbi. „Fie ca fiecare zi din viața ta să fie la fel de călduroasă ca și mine!” – o notă de umor și de originalitate își va face cu siguranță loc în inimile și memoria clienților tăi.

  1. Provocarea vizuală

Transformă urarea ta într-un rebus vizual și lansează o provocare. Așteaptă cu nerăbdare să vezi cine descoperă primul mesajul ascuns și îl împărtășește în secțiunea de comentarii. Provocările sunt mereu bine primite și pot antrena o audiență variată într-un mod amuzant și interactiv.

  1. Vorbește prin personaj

Construiește un personaj distinctiv pentru brandul tău și adresează urarea printr-un mod ludic, care să răspândească bucurie și să devină rapid viral. Fie că este vorba despre o mascotă amuzantă sau un personaj emblematic, acesta poate adăuga o notă de originalitate și memorabilitate urării tale.

Așa că, înainte să apelezi la mesajele convenționale, îndrăznește să fii creativ în felul în care împărtășești spiritul Crăciunului. Inspiră-ți audiența și fă ca urarea ta să rămână întipărită în memoria lor în acest sezon festiv.

P.S: Nu uita să împărtășești cu stiliștii de business rezultatele unor astfel de postări!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele postări

Secretele reel-urilor în colaborare: calitatea, cheia creșterii autentice

Într-o eră în care colaborarea dintre creatori este la ordinea zilei, reel-urile în colaborare au devenit o strategie populară pentru…

Cum îți menții consecvența online în 2024

În universul digital, consecvența online devine un obiectiv principal pentru a te face remarcat în mulțimea diversă a brandurilor. Algoritmul…

Fie ca … postările de Crăciun să fie autentice: 3 idei creative pentru brandul tău

Crăciunul se apropie, iar odată cu el vin și tradiționalele urări de sărbători postate pe rețelele sociale. Totuși, hai să…

Îți place ce postăm?

Hai în club să înveți mai multe!

Rămâi la curent