Când un produs devine superstar: fă publică principala alegere a clienților
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! Care este cel mai vândut produs sau serviciu al businessului tău? Ei bine, dacă ți-ai răspuns, acesta trebuie să fie și subiectul postării de astăzi. Dacă cei cu care ai interacționat, l-au ales, cu siguranță sunt și alți oameni interesați, care abia așteaptă să-l descopere. În […]
Ce auzi și ce este de fapt?
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! Nu există domenii care să fie complet lipsite de mituri sau de presupuneri greșite. Ți s-a întâmplat și ție ca un zvon să te pună în dificultate în discuțiile tale cu publicul, nu-i așa? Știi tu … acele mituri enervante care se tot strecoară și perturbă […]
Tranformă aprecierile în postări: împărtășește recenziile clienților cu urmăritorii tăi.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! Aceasta poate fi postarea ta preferată! Se face ușor, rapid și este super eficientă. Intră chiar acum pe una dintre platformele în care ai secțiunea de recenzii sau chiar la mesaje și alege feedbackul care îți place cel mai mult. Acest tip de postare își propune […]
iUmor? Fă-i să râdă cu o comedie vizuală, tip meme.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! În această postare poți împărtăși orice conținut care îți inspiră creativitate și umor. Poate fi un meme amuzant, o glumă legată de viața de zi cu zi sau chiar o pățanie pe care ai avut-o cu un client, social media este locul potrivit pentru a aduce […]
În căutarea pixului pierdut: haosul din spatele productivității.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! Ești pregătit să te apropii și mai mult de comunitatea ta? Clienții sunt întotdeauna curioși să vadă ce se întâmplă în spatele ușilor închise, iar acum ai ocazia să îi poftești înăuntru! Stiliștii de business Creative ADN știu că autenticitatea și transparența sunt elemente cheie pentru […]
Tur virtual: un altfel de ghid pentru un produs sau serviciu.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! Pentru această postare alege un produs sau un serviciu și bagă-l sub lupă pentru urmăritorii tăi. Folosește modelul SAB: Specificații – Avantaje – Beneficii. Ce înseamnă asta? Pornește de la o specificație, transform-o într-un avantaj și, în final, idenfitică beneficiul. Iată un exemplu de la stiliștii […]
Fii sursa lor de informare din domeniul brandului tău.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! În această postare poți împărtăși orice informație pe care tu o consideri valoroasă și utilă pentru urmăritorii tăi. Să zicem că e vorba de trips&tricks din zona de beauty, sfaturi de viață sau chiar o rețetă culinară delicioasă; orice informație pe care o consideri relevantă pentru […]
#SneakPeek despre un produs/serviciu care urmează să fie lansat sau pe care ți-ar plăcea să-l lansezi în viitor.
Nu îți vine nimic în minte? Stai fără griji! În această postare poate fi inclusă orice noutate pe care te pregătești să o anunți. Să zicem că e vorba de o culoare nouă de ojă, un sortiment nou de cafea sau chiar o modalitate nouă de plată; orice idee de acest tip poate fi subiectul […]