Alina Tudor este cea care ajută oamenii să își alinieze gândirea cu obiectivele, iar asta devine posibil grație formării sale profesionale în calitate de mindset coach, generative coach și DST Master Practitioner. Fiind un cont de social media construit în jurul unui brand personal, stililștii de business au realizat strategiile de comunicare prin a aduce latura umană în prim-plan. Ne-am propus să conectăm nu doar prin cuvinte, ci și prin emoție, pentru că transformările încep de acolo.
Care a fost cea mai mare provocare a noastră?
Explorarea unui teritoriu nou și vast este ca o aventură fascinantă, dar să începi de la un număr mic de interacțiuni și urmăritori nu a fost deloc ușor. Totuși, ca adevărați entuziaști ai schimbării, am transformat această provocare într-o oportunitate de a construi ceva cu adevărat special și inspirațional.
SOCIAL MEDIA
Direcțiile și strategiile din mediul online sunt variate, tocmai pentru a putea scoate în evidență multiplele fațete ale domeniului pe care Alina îl reprezintă. Cu un mix creativ de grafică, fotografie și conținut video, fiecare postare reflectă clar și în mod captivant subiectele de interes pentru audiența contului
Cât de mult stai să te gândești înainte de a acționa? ✨
Astăzi vreau să împărtășesc cu tine o poveste 💭
Era un tânăr care își dorea să devină programator. Entuziasmat de această 👨💻 idee a început să se documenteze pentru a vedea care era cea mai bună școală în domeniu, ba chiar a și găsit câteva.
Apoi a studiat programul și ce putea învăța în fiecare dintre ele, continuând cu avantajele și dezavantajele. ⚖️ Apoi a studiat piața și cerințele ei. Cu fiecare informație obținută se reîntorcea la planul inițial și reevalua situația. Din nou și din nou 🌀
Tot încercând să găsească cea mai bună cale pentru a deveni programator, 🗓️ a mai trecut un an, iar mai apoi încă unul și încă unul … și încă unul. Și încă unul.
Dacă te trezești pierzându-te în prea multe detalii, oprește-te și întrebă-te:
💜 Care e primul pas pe care îl pot face în direcția dorită? Și fă-l!
Dacă vrei să faci ceva bine, fă-l chiar tu. Delegarea nu funcționează 👀
Nu-ți vezi capul de treburi în timp ce oamenii din echipa ta au prea mult timp liber? 🕝
Poate ți s-a întâmplat și ție să delegi responsabilități în cadrul unui proiect, lucrurile să nu fi mers bine și să fi tras concluzia că “delegarea nu funcționează” 👉🏻 pentru a te asigura că lucrurile merg cum trebuie e necesar să te ocupi personal de ele.
🕐 Pe termen scurt poate fi o opțiune, dar pe termen lung acest mindset poate duce la … burnout.
Cum este folositor să gândim? 💭
💜 Dacă am avut o experiență negativă legată de persoana căreia i-am delegat sarcini sau chiar de un proiect anume, este ideal să nu generalizăm, ci să tratăm ca pe un caz izolat
💜 Să învățăm din ce nu a funcționat pentru a vedea ce putem face diferit în viitor
Tu cât de mult obișnuiești să delegi sarcini în echipa ta? ☺️
O schimbare începe cu o acceptare ✨
“Nu mai suport! Mă enervează situația în care sunt!” 👉🏻 Aceste cuvinte indică o luptă interioară, concentrarea pe ce nu funcționează, dar și multe emoții negative.
De cele mai multe ori ele duc către inacțiune, blocaje și rezistențe interioare 🙄
Primul pas pentru a produce orice tip de schimbare este să accepți ceea ce este, așa cum este 👀
Cum să faci asta? 💭
💜 Poți să cauți acel beneficiu pe care l-ai obtinut în situația dată. De exemplu: bani, protecție, siguranță , confort, o lecție de învățat – chiar dacă nu e ușor să-l găsești, el există, altfel nu ai fi în acea situație
💜 Apoi întreabă-te:
Cum pot să obțin acest beneficiu în situația pe care mi-o doresc? 😶🌫️
Și acționează! 💫
Se conectează, desigur! Alătură-te comunității #CreativeADN cu un follow – distribuim informații importante pentru suceesul tău din mediul online, dar avem și o rezervă nelimitată de glume pentru a ne asigura că te distrezi!