Prima impresie…
Contează întotdeauna, iar brandul tău știe asta deja! Dacă afacerile ar putea fi cuprinse într-o singură fotografie, atunci am fi bucuroși să o împărtășești cu noi pentru a-i observa toate detaliile, dar până atunci … fă-ne cunoștință cu brandul tău prin câteva cuvinte:
Brandurile puternice au nevoie de nume sonore, iar povestea din spatele unei astfel de alegeri este cu siguranță o curiozitate pe care o au toți cei ce intră în contact cu afacerea ta. Pe noi cu siguranță ne-ai făcut curioși, de ce să nu împărtășești și cu ceilalți?
Fiecare afacere apare din dorința de a aduce plus valoare în viețile oamenilor. Afacerea ta are cu siguranță obiective clare, ce depășesc doar dorința de a face bani.
Oamenii sunt întotdeauna atrași de povești, iar cea a unui brand, atunci când este bine spusă, devine o tehnică excelentă de vânzare, pentru că oamenii se pot simți motivați, empatici și încrezători în viziunea și în scopurile tale. Dacă nu ai încă o poveste, hai să o conturăm împreună!
Fiecare dintre noi este diferit, iar afacerile nu sunt o excepție a acestei reguli. Știm cât de dificil poate fi pentru clienți să facă o decizie finală atunci când vine vorba despre un produs sau un serviciu. Afacerea ta sigur are un – vino încoace – sau un - quelque chose -. Așadar, care este? Poate fi un produs, un serviciu, o idee, un sentiment pe care clienții nu îl pot găsi altundeva.
Experiența clienților este întotdeauna importantă, iar a te pune în locul lor îți poate oferi o perspectivă mult mai bună în ceea ce privește calitatea serviciilor, a produselor și a comunicării pe care brandul tău o are.
În ce culori se îmbracă brandul tău și care sunt accesoriile lui preferate?
Culoarea părului, culoarea ochilor, hainele pe care le porți și felul în care îți faci părul – toate fac parte din identitatea ta. În mod similar, identitatea vizuală a brandului tău joacă un rol crucial în crearea unei impresii puternice și memorabile asupra audienței.
Adu-ți brandul în fața oglinzii și spune-ne cu ce îi stă cel mai bine!
Identitatea vizuală oferă o modalitate de a comunica valorile și personalitatea unei afaceri. Culorile, fonturile, logoul și alte elemente vizuale pot transmite mesaje specifice și pot crea o conexiune emoțională cu publicul țintă.
Prin intermediul unei identități vizuale bine definită, o afacere poate ieși în evidență într-un mediu competitiv. Designul și elementele vizuale unice pot captiva atenția și pot atrage potențiali clienți într-un mod distinct.
Prin utilizarea unei identități vizuale consistente, afacerea poate comunica coerent și eficient în diferite medii și canale. Acest lucru ajută la construirea unei imagini unitare și crește recunoașterea și familiaritatea brandului în rândul publicului.